چنانچه در ثبت سفارش از طریق سایت مشکل داشتید لطفا مقاله خود را به همراه انتخاب نوع سفارش و یک شماره همراه به ایمیل ما ارسال کنید تا پیش فاکتور دریافت نمایید. (جهت مشاهده ایمیل اینجا کلیک کنید.) تلفن پشتیبانی : 09912939071

ثبت سفارش

ویرایش انگلیسی

خدمات ویرایش زبان انگلیسی: خدمتی بی نظیر از انتشارات Brieflands

ادیت (Edit) یا ویرایش مقاله فرآیندی است که توسط کارشناسان، متن مقاله را از نظر نگارشی، دستوری، محتوایی و ساختاری بررسی و اصلاح می‌کند. این فرآیند پس از ترجمه مقاله جهت بهبود کیفیت آن و افزایش شانس پذیرش در ژورنال یا مجلات معتبر ضروری است. هزینه ادیت مقاله برای ژورنال یا مجله به عوامل مختلفی مانند طول مقاله، سطح تخصص ویراستار، نوع ادیت (ادیت نیتیو یا ویرایش مقاله انگلیسی) و زمان تحویل بستگی دارد. به طور کلی، هزینه ادیت مقاله انگلیسی می‌تواند متغیر است.

سایت‌های مختلفی برای ادیت مقاله وجود دارد که خدمات متنوعی را ارائه می‌دهند. برخی از این سایت‌ها از هوش مصنوعی برای ادیت مقاله استفاده می‌کنند که هزینه کمتری نسبت به ویرایش توسط انسان دارد. با این حال، دقت ادیت مقاله با هوش مصنوعی هنوز در حال توسعه است و ممکن است نیاز به بازبینی توسط ویراستار انسانی داشته باش که این خدمت در آرتیکل ایکس (articlex) انجام می‌شود.

ادیت مقاله انگلیسی برای ژورنال‌های معتبر ضروری است. مجلات معتبر معمولاً از نویسندگان می‌خواهند که مقاله خود را قبل از ارسال به مجله توسط یک ویراستار انگلیسی زبان بررسی کنند. ادیت نیتیو مقاله به معنای ویرایش مقاله توسط یک نویسنده بومی زبان انگلیسی است که می‌تواند به بهبود کیفیت مقاله و افزایش شانس پذیرش آن کمک کند.

ادیت مقاله فرآیندی ضروری برای بهبود کیفیت مقاله و افزایش شانس پذیرش آن در مجلات معتبر است. هزینه ادیت مقاله به عوامل مختلفی بستگی دارد و می‌توان از سایت‌های مختلفی برای ادیت مقاله استفاده کرد. ادیت مقاله انگلیسی برای ژورنال‌های معتبر ضروری است و می‌توان از ویرایش نیتیو مقاله برای بهبود کیفیت مقاله استفاده کرد.

 

انتشارات بریفلندز (Brieflands) با خدمت آرتیکل ایکس (Articlex) و تنوع در خدمات ویرایش انگلیسی و ترجمه مقاله به نویسندگان ایرانی کمک می‌کند با قیمت مناسب و با اطمینان خاطر از کیفیت خدمات، مقالات خود را توسط متخصصین، ترجمه و ویراستاری نماید.

نوع خدمات :

در حال حاضر خدمات ویرایش یا ادیت انگلیسی در آرتیکل ایکس (Articlex) در سطوح مختلف در حال انجام است.

هیچکدام از سرویس های زیر ویرایش ماشینی نبوده و توسط متخصصین در همان حوزه انجام می شود.

 

 

  ویرایش انگلیسی Native ویرایش انگلیسی پیشرفته ویرایش انگلیسی استاندارد
 

650 تومان

(هر کلمه)

380 تومان

(هر کلمه)

280 تومان

(هر کلمه)

 
زمان تحویل یک روز کاری یک روز کاری یک روز کاری
ویرایش Native
ویرایش تخصصی
گواهینامه بین المللی ادیت از اتحادیه اروپا
کنترل با نسخه بیزنس Grammarly
تخفیف هزینه چاپ مقاله در مجلات ما*
رفع اشتباهات تایپی، نشانه گذاری، املائی
انتخاب و پیشنهاد کلمه بخش های نامفهوم
رفع اشکالات گرامری
بررسی درصد مشابهت با iThenticate*
یکبار درخواست بازبینی مجدد بعد از ادیت* دائمی تا زمان دریافت نتیجه داوری
پرداخت اقساطی*
گارانتی کیفیت دائمی تا زمان دریافت نتیجه داوری ۳ ماه
با کلیک بر روی دکمه ثبت سفارش ثبت نام نموده یا وارد اکانت خود شوید محاسبه قیمت   ثبت سفارش محاسبه قیمت   ثبت سفارش محاسبه قیمت   ثبت سفارش

 

توضیحات :

  • هزینه خدمات فوق بر اساس تعداد کلمات مقاله محاسبه میشود (تعداد کلمات در فی هر کلمه ضرب میشود). و پرداخت هزینه از طریق درگاه بانکی (پرداخت آنلاین) و یا انتقال به کارت (پرداخت آفلاین) امکان پذیر است. (در محاسبه تعداد کلمات اسامی نویسندگان و منابع را از مقاله حذف میکنیم).
  • تعداد کلمات بطور خودکار محاسبه می شود. لذا هر قسمت دیگری از مقاله که نیاز به ادیت ندارد را حذف کنید.
  • اعضا محترم هیات علمی و دانشجویان گرامی از ۱۰ درصد تخفیف برخوردار می باشند. برای ثبت درخواست به این لینک مراجعه نمایید.
  • همچنین می توانید با عضویت در شبکه اجتماعی اینستاگرام ما، ضمن اطلاع از آخرین اخبار دانشگاهی از تخفیف های دوره ای نیز مطلع شوید.

 

تضمین بازگرداندن وجه، آیین نامه :

برای اطلاع از آیین نامه و نحوه درخواست بازگرداندن وجه، لطفا به این لینک مراجعه نمایید.

 

* تخفیف هزینه چاپ مقاله در مجلات ما

تمام مبلغی که برای ویرایش مقاله خود هزینه می کنید عینا در هنگام چاپ (برای مجلات دارای هزینه پذیرش) کسر می گردد. 

* امکان یکبار درخواست بازبینی مجدد بعد از ادیت

اگر پس از سابمیت مقاله ای که توسط ما ویرایش شده است، از سوی هیات داوران کامنتی مبنی بر “ضعف نگارشی یا ویرایشی” داده شد، میتوانید از طریق دکمه Revise Request در پنل کاربری خود اقدام به ارسال مقاله جهت بازبینی مجدد نمایید.

* بررسی درصد مشابهت با نرم افزار iThenticate

مقالات بیش از 1000 کلمه، بعد از ویرایش انگلیسی یکبار با نرم افزار iThenticate بطور رایگان بررسی و گزارش مشابهت با جزییات برای نویسنده ارسال می شود.

* پرداخت اقساطی

در خدمات ویرایش انگلیسی نیتیو، تنها برای سفارشات با مبلغ بیش از 2 میلیون تومان امکان واریز 50 درصد مبلغ به صورت علی الحساب می باشد. برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.