Page Not Found

PAGE NOT FOUND

Return to the Home Page
ثبت سفارش
Page Not Found

PAGE NOT FOUND

Return to the Home Page

در دسترس بودن: مهمترین ویژگی مورد انتظار نویسندگان از سایت مجله

نویسنده:‌ واحد خبری , واحد خبری
| January 25, 2017

حتما برای شما هم اتفاق افتاده است که در حال ارسال مقاله یا داوری در یکی از مجلات مرتبط با رشته تخصصی خودتان هستید که سوالی در خصوص پروسه کار برای شما مطرح میشود یا دسترسی شما به حساب کاربریتان دچار مشکل میشود و نیاز به کمک پیدا میکنید. در این شرایط یکی از راه حل های در دسترس تماس تلفنی با دفتر مجله است.


زیاد شخصی پاسخگوی شما نخواهد بود و یا حداکثر اینکه تماس شما به تلفن همراه یک فرد منتقل میشود که قول بررسی و حل مشکل در روز کاری بعد را میدهد. برقراری ارتباط با ایمیل نیز اگرچه یک مسیر مطمئن برای رسیدن به پاسخ سوالات و ابهامات است اما سرعت دریافت پاسخها در این روش بسیار پایین است.

امروزه برخی از سایتها دارای یک POP-UP چت با پشتیبانی سایت هستند. این راهکار هم سرعت بالایی در رسیدن به پاسخ مورد نظر دارد و هم اطمینان لازم را به پشتیبانی میدهد که سوال شما را به درستی متوجه شده است. همچنین مستندات و لینکهای مورد نیاز به راحتی در بین کاربر و واحد پشتیبانی رد و بدل میشود. اما باز هم یک نکته مهم وجود دارد و آن هم اینکه واحد پشتیبانی هم در ساعات معینی امکان پاسخگویی به سوالات نویسندگان و کاربران مجله را دارد بعلاوه اینکه اغلب نویسندگان و داوران عزیز زمانی از کار روزمره و دغدغه های شغلی فارغ شده و به سایت مجله مراجعه میکنند که هیچ کارمند مجله ای برای پشتیبانی ایشان بیدار نیست.

ما در سامانه NeoScriber این نیاز را شناسایی و مرتفع نموده ایم. در حال حاضر تمامی مجلاتی که از سایت و سامانه انتشارات کوثر برای مدیریت نشر مجله خود استفاده میکنند این امکان را دارند که علاوه بر پاسخگویی از طریق ایمیل و تلفن، به صورت 24 ساعته پاسخگوی کاربران خود از طریق چت آنلاین با واحد پشتیبانی باشند. به این ترتیب لازم نیست نویسندگان برای ارسال مقاله وداوران برای انجام داوری در مقالات منتظر رفع ابهامات و دریافت پاسخ سوالات خود بمانند و در این فاصله زمانی انجام این مهم با تاخیر زیادی مواجه شود. پشتیبانی سایت و سامانه مدیریت مجله NeoScriber تمام وقت است و این امکان را به کاربران مجله میدهد که در هر ساعت از شبانه روز با خیالی آسوده به سراغ امورات مجله بیایند.

دیدگاه‌ها

دیدگاه خود را بیان کنید:

Page Not Found

PAGE NOT FOUND

Return to the Home Page