شما یکبار پرداخت کنید ، ما دوبار ویرایش میکنیم

اکثر مقالات پس از ویرایش توسط فردی متخصص و حتی نیتیو همچنان ممکن است دارای ایرادات جزئی باشد که از دید ویراستار پنهان مانده. این موارد حتی با بازبینی مجدد ادیتور ممکن است رفع نگردد و همچنان به عنوان ایراد گرامری مقاله شما را در معرض خطر قرار دهد. ارزیابی و کنترل با پلتفرم فوق هوشمند و آنلاین گرمرلی می تواند این مشکل را حل کند.


 

اما شاید فکر کنید که چطور نرم افزار عملکردی مشابه انسان دارد؟

جواب این سوال در الگوریتم های پیشرفته و پیچیده آن نهفته است، که به واسطه سال ها تحقیق توسط متخصصین زبان شناسی طراحی و اجرا شده. الگوریتم گرامرلی می تونه با استفاده از هوش مصنوعی بسیار پیشرفته ای که داره قوانین و الگوهای نهفته در یک نوشته را یاد بگیره و میلیون ها جمله را تجزیه و تحلیل کنه. گرامرلی تمام جملات را تحلیل می کنه و به دنبال راهی برای بهبود آن می گرده، چه از نظر زمانی، پیشنهاد مترادف دقیق تر و یا ارائه یک ساختار دستوری صحیح تر.


Articlex.ir


Grammarly فقط غلط های املایی را تصحیح نمی کند.

گرمرلی با هدف رفع اشتباهات نگارشی، گرامری، خوانا و روان بودن متن، قابل فهم بودن و کمک به رفع مشابهت مقاله کمک بسزایی در بهبود کیفیت مقاله می کند. ارزیابی گرمرلی در این مورد به قدری دقیق و ماهرانه است که ناشرین معتبری مانند الزویر، ساینس دایرکت، وایلی، انتشارات کوثر و … از آن برای ارزیابی و سنجش متون تخصصی خود بهره می برند.

 

آیا Grammarly رایگان است؟

ثبت نام در سایت گرمرلی رایگان است و می توانید همین الان با ثبت یک ایمیل از نسخه رایگان آن استفاده کنید. البته برخی از امکانات آن تنها در نسخه Premium و Business در دسترس خواهد بود. انتشارات کوثر با خریداری نسخه Business تمام مقالات را پس از ادیت یکبار و به طور کاملا رایگان با استفاده از این پلتفرم بررسی و کنترل می کند.

 

لازم به ذکر است که تمام مقالات یکبار توسط ویراستار متخصص ویرایش و بازبینی شده و برای رفع ایرادات جزئی باقیمانده از گرمرلی استفاده می شود. این خدمت در تمام پکیج های ویراستاری در سایت زیر در دسترس و کاملا رایگان است. لطفا برای راهنمایی بیشتر به سایت زیر مراجعه نموده یا با شماره های ما تماس بگیرید

 

www.Articlex.ir | 02188352501-6 (121) | 09101786438