قبولی مجله آرشیو رازی از انتشارات کوثر در مدلاین و پابمد

مجله آرشیو رازی در ماه اخیر موفق به نمایه شدن در پایگاه استنادی مدلاین (Medline) و همچنین وب سایت پابمد گردید. هیات مدیره انتشارات کوثر این موفقیت را به سردبیر محترم، هیات تحریریه و همه دست اندرکاران این مجله ارزشمند تبریک میگوید.


به گفته دکتر نوید داداش پور دواچی عضو هیات علمی موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی و Managing editor مجله: «این مجله یکی قدیمی ترین مجله علمی کشور است که اولین شماره آن در سال ۱۹۳۹ به زبان فرانسه چاپ شد.» وی افزود:  «زمینه فعالیت علمی این مجله در حوزه تحقیقات دامپزشکی است. بطوریکه از سال ۱۳۹۲ با تغییر رویکرد ایجاد شده در نشر مقالات در این مجله سعی شده است تا رویه استاندارد سازی مقالات و نشر با هدف نمایه سازی در پایگاه های معتبر از جمله پاب مد در دستور کار قرار گیرد.»

وی خاطر نشان کرد: «باتوجه به سابقه فعالیت اینجانب در زمینه نشر تخصصی مجلات علمی کشور، سعی به پیاده سازی رویه های استاندارد نشر نمودیم که به لطف الهی در این زمینه موفق شدیم و با بهره گیری از تجربه فنی شرکت کوثر و تلاش تیم توسعه این شرکت بعد از نزدیک به ۴ سال پروژه نمایه سازی در مدلاین را به موفقیت سپری نمودیم.»

این مجله هم اکنون، آماده پذیرش مقالات باکیفیت و ارزشمند شما در زمینه های علوم مرتبط با دامپزشکی میباشد. آدرس مجله www.archrazi.com میباشد. جهت مشاهده وب سایت کتابخانه مدلاین این مجله به این آدرس نیز میتوانید مراجعه نمایید: http://journal.archrazi.com

 

 

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed?term=%22Arch+Razi+Inst%22[jour]

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/30242805