مجله علوم دارویی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در پابمد نمایه شد

مجله Jundishapur Journal of Natural Pharmaceutical Products با سابقه هفت سال انتشار و با همت مسوولین علمی و گروه سردبیران در پایگاه استنادی پابمد نمایه شد. این مجله تاکنون موفق  به انتشار بیش از ۲۶ شماره از سال ۲۰۰۶ شده است. از تعداد کل ۱۳۹ مقاله منتشره تاکنون بیش از چهل درصد مقالات از دانشمندان و محققان بین المللی بوده است. در حال حاضر ۱۷۹ نفر بعنوان اعضا هیات تحریریه این مجله و از بیش از ۱۸ کشور دنیا میباشند که بصورت کمک سردبیر و یا داور و یا عضو هیات تحریریه مشغول فعالیت میباشند. سردبیر و هیات اجرایی این مجله از دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز میباشند. این مجله بصورت open access و peer review  متعلق به دانشگاه مربوطه میباشد. زمان متوسط داوری در حال حاضر چهار ماه و درصد رد مقالات پذیرش شده ۴۳% میباشد.


موفقیت اخیر در پابمد موجب افزایش میزان خوانده شدن (visibility) و پذیرش مقالات با کیفیت بالای علمی میشود. پابمد (Pubmed)  به عنوان یک پایگاه استنادی بالغ بر ۲۲ میلیون منبع را پوشش میدهد که از طرق مختلف منجمله بانک Medline جمع آوری شده اند. ارجاعات پابمد اغلب دارای یک لینک به اصل مقاله در وب سایت ناشر میباشند. مدلاین بزرگترین زیرمجموعه از پابمد میباشد.

کلیه مقالات از ابتدای نشر مجله تا امروز در یک برنامه زمانی وارد این نمایه ساز خواهند شد. آدرس اختصاصی این مجله در پابمد صفحه زیر میباشد:


http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/journals/2296/

مجله آماده دریافت مقالات علمی شما در موضوع علوم دارویی میباشد:


www.jjnpp.com

نمایه شدن مجلات در پابمد یکی از مهمترین ابزارهای ارتقا شاخص علمی دانشگاههای کشور در رتبه بندی سراسری و دستیابی به مقام اولی ایران در منطقه میباشد. در حال حاضر رقیب جدی ایران در منظقه کشور ترکیه میباشد.

هیات تحریریه سای نیوز این موفقیت را به اعضا محترم هیات رییسه دانشگاه و هیات تحریریه فعال مجله تبریک عرض می نماید.