رشد ضرایب نفوذ و علم سنجی مجلات نمایه شده انتشارات کوثر در سال ۲۰۱۵

مطابق گزارش منتشر شده توسط موسسه تامسون رویترز مفتخریم به اطلاع جامعه علمی کشور برسانیم که خوشبختانه و با تلاش اعضا محترم هیات تحریریه مجلات ، هر پنج مجله منتشر شده توسط انتشارات کوثر در سال ۲۰۱۵ رشد کمی و یا کیفی در ضریب نفوذ (Impact Factor) خود داشته اند.


نمودار پیوست به‌خوبی بیانگر رشد کمی Impact Factor  به ترتیب در چهار مجله هپاتیت، هلال احمر، اطفال و میکروبیولوژی می باشد. درخصوص مجله ایرانی رادیولوژی اگرچه عدد IF نسبت به سال ۲۰۱۴ افت داشته است و لیکن با توجه به افزایش قابل توجه مقالات منتشر شده این مجله نسبت به سال قبل (۵۰ مقاله در سال ۲۰۱۴ و ۸۰ مقاله در سال ۲۰۱۵) و با وجود افزایش مقالات و همچنین ضریب تاثیر خودی یا Eigenfactor  این مجله نیر در سال ۲۰۱۵ رشد داشته است.

بیشترین ارتقا نیز از آن مجله میکروبیولوژی اهواز بوده است که امتیاز تاثیر مقاله یا Article Influence score آن از ۰٫۰۸۵ در سال ۲۰۱۴ به ۰٫۱۰۵ در سال ۲۰۱۵ ارتقا یافته است.

هیات مدیره انتشارات کوثر این موفقیت ها را به همه دست اندرکاران فهیم و زحمت کش مجله صمیمانه تبریک عرض نموده و از خداوند توفیق روز افزون آنها را خواستار می باشد.

نمایش فایل پیوست