برگزاری دو کنفرانس بین المللی اقتصاد، حسابداری، مدیریت و علوم اجتماعی و کنفرانس بین المللی مهندسی، هنر و محیط زیست

دو کنفرانس بین المللی اقتصاد، حسابداری، مدیریت و علوم اجتماعی و کنفرانس بین المللی مهندسی، هنر، محیط زیست در تاریخ ۲۰ و ۲۱ آذر ۱۳۹۳ در دانشگاه شچچین لهستان برگزار می شود.


پس از برگزاری موفقیت آمیز چهار دوره از کنفرانس های مشترک بینالمللی دانشگاه Szczecin لهستان و مرکز بین المللی ارتباطات دانشگاهی (ICOAC) در طی سالهای گذشته، هم اینک دو کنفرانس جدید: کنفرانس بین المللی اقتصاد، حسابداری، مدیریت و علوم اجتماعی و کنفرانس بین المللی مهندسی، هنر و محیط زیست؛ در تاریخ های ۱۱ دسامبر (۲۰ آذر) و ۱۲ دسامبر (۲۱ آذر)، در دانشگاه Szczecin کشور لهستان برگزار میشود.

این کنفرانس های بین المللی، با هدف همافزایی دانش و انتشار یافته های نو و بدیع در زمینه های مختلف اقتصاد، مدیریت، حسابداری و علوم مهندسی برگزار میشوند. آشنایی و ارتباط میان اساتید، پژوهشگران، صاحب نظران، متخصصان، سیاست گذاران و علاقمندان در حوزه های مذکور، بررسی چالشهای علمی و اجرایی در فرآیند کاربری آن از دیگر اهداف برگزارکنندگان است. در این راستا، کمیته علمی و اجرایی این دو کنفرانس، از تمامی اساتید، پژوهشگران و نویسندگان محترم دعوت می نماید مقالات خود را که حاوی آخرین و جدیدترین دستاوردهای پژوهشی و علمی در یکی از زمینه های محورهای اصلی دو کنفرانس و یا سایر زمینه های مرتبط می باشد، به دبیرخانه کنفرانس ارسال نمایند. ضمنا با افتخار اعلام می دارد که برای نخستین بار در تاریخ برگزاری کنفرانس در ایران، گواهینامه دو کنفرانس مذکور، از سوی دانشگاه Szczecin صادر و ارسال می شود. همجنین با توجه به هماهنگی های انجام شده، امکان چاپ مقالاتی که مورد پذیرش نهایی کنفرانس قرار می گیرند، در مجلات معتبر ISI و ISC فراهم گردیده است.  علاقمندان به آدرس وب سایت مراجعه نمایند:

www.iicoac.ir