امکان ارایه خدمات داوری و ارایه گواهی بین المللی داوران ازسوی پابلونز برای همه مجلات ایرانی فراهم شد

پابلونز پرتالی است که توسط موسسه کلاریویت (همان موسسه مالک ISI) با هدف تقویت داوری در مجلات و شفاف سازی داوری ها از سال 2014 ایجاد و تاکنون موفق به ارایه خدمتی بی نظیر به مجلات برای حل مشکل داوری ها شده است.همانگونه که از موسسه مالک این خدمت (موسسه Clarivate که همان موسسه اصلی ISI میباشد) پیداست ، حضور مجلات در پابلونز میتواند مزایای بیشماری برای آنان به همراه داشته باشد. با عضویت در پابلونز و استقرار سیستم پابلونز میتوان پس از انجام هر داوری، به داور گواهی بین المللی و کاملا معتبر از سوی موسسه Clarivate داد و از سوی دیگر کلیه داوران معتبر بین المللی میتوانند برای داوری به راحتی به مجله شما دعوت و در مجله داوری نمایند.


پابلونز پرتالی است برای داوران مجلات که توسط موسسه کلاریویت (Clarivate یا همان موسسه  مالک اصلی ISI) با هدف تقویت داوری در مجلات و شفاف سازی داوری ها از سال 2014 ایجاد و تاکنون موفق به ارایه خدمتی بی نظیر به مجلات برای حل مشکل داوری ها شده است.

همانگونه که از موسسه مالک این خدمت (موسسه Clarivate ) پیداست ، حضور مجلات در پابلونز میتواند مزایای بیشماری برای آنان به ویژه در تسهیل داوری و افزایش اعتبار مجلات در ارزشیابی نمایه سازها به همراه داشته باشد. با عضویت در پابلونز و استقرار سیستم پابلونز در یک مجله میتوان پس از انجام هر داوری، به داور گواهی بین المللی و کاملا معتبر از سوی موسسه Clarivate داد. همچنین سردبیر یا اسوشیت ادیتورها میتوانند از داوران معتبر بین المللی برای داوری مقالات خود به مجله دعوت نمایند.


در مطالب قبلی بار دیگر بخوانیم:


 

انتشارات کوثر به عنوان تنها نماینده رسمی این شرکت در منطقه خاورمیانه موفق به اخذ شرایط فنی استقرار این سامانه در سیستم های مدیریت مجلات گردید. لذا مجلات ایرانی که مایل به بهره برداری از این سیستم ارزشمند و مفید در مجلات خود میباشند میتوانند از پرتال مدیریت سیستم انتشارات کوثر و نیز پلاگین پابلونز Neoscriber استفاده نمایند. هزینه اشتراک این پرتال در یک مجله شامل دو بخش استقرار اولیه (فقط یکبار) و اشتراک سالیانه میباشد.

لطفا به منظور کسب اطلاعات بیشتر با واحد امور قراردادهای انتشارات تماس حاصل بفرمایید. تلفن مشاوره: 88352501 الی 6 داخلی 222