نسل پنجم از پرتال مدیریت مجلات دانشگاهی همزمان با پانزدهمین سالروز تولد انتشارات بریفلند مورد بهره برداری قرار گرفت

با افتخار به استحضار کلیه اساتید گرامی و همراهان ارجمند میرسانیم که از ابتدای سال 2022، بزرگترین و جامع ترین به روزرسانی پرتال انتشارات بریفلند به همت متخصصان توانمند ایرانی انجام شده و در واقع "نسل پنجم" از نرم افزار مدیریت مجلات دانشگاهی به نام NeoScriber همزمان با پانزدهمین سالروز تولد بریفلند مورد بهره برداری قرار گرفت. این پرتال تنها پرتال تخصصی مدیریت مجلات دانشگاهی است که امکان سابمیت، داوری و نشر یکپارچه مقالات دانشگاهی را فراهم میکند. به کمک این پرتال مجلات میتوانند به راحتی اقدام به جذب داوران و نویسندگان بین المللی نمایند.



💡سابقه و هدف

عمر پرتال مدیریت مجلات بریفلند با نام NeoScriber پانزده ساله است. در تولد 15 سالگی این پرتال موفق شدیم تا با تلاش شبانه روزی متخصصان حرفه ای ایرانی سه آپگرید یا یه روزرسانی و تغییر اساسی در این پرتال ایجاد کنیم:

  1. آپگرید کامل فریم ورک (Framework) یا زیرساخت برنامه نویسی

  2. آپگرید سرور سخت افزاری (سه برابر قویتر و پرسعت تر)
  3. تغییر برندینگ یا Rebranding در نام انتشارات به بریفلند

◀️ پرتال مدیریت مجلات حجیم ترین و پیشرفته ترین پرتال ایرانی

این پرتال (مدیریت مجلات انتشارات بریفلند) در بین همه پرتالهای ایرانی تولید شده در ده سال اخیر، به عنوان یکی از پیشرفته ترین (و به گواهی نظام صنفی رایانه ای کشور) دارای بیشترین خط کدهای نوشته شده است. بطوریکه از پرتالهایی مانند دیجی کالا و یا اسنپ نیز بزرگتر و دارای سرویسهای متنوع تری میباشد.

 



✔️ پرتال شامل چه سرویس هایی است؟
 

در این پرتال سرویس های متنوعی شامل موارد زیر ارایه میشود:

  • - سابمیت

  • - داوری

  • - انتشار 

که به مرور سرویس های دیگری نظیر موارد زیر به آنها افزوده شدند:

  • - فروشگاه آنلاین

  • - پایگاه خبری

  • -خدمات تخصصی ویراستاری مقالات و مجلات

 


❓ چرا نسل 5 و چرا به روزرسانی ؟

بعد از 15 سال کارکرد، نسل پنجم از این پرتال متولد شد. در این نسل، از به روزترین تکنولوژی های دنیا استفاده شده است بطوریکه بتواند با کمک این فناوری ها حداقل تا 10 سال آینده کلیه نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری مجلات و مشتریان خود را مرتفع نماید.

⚙️ همچنین در بحث سخت افزاری از سرور پرقدرتی استفاده کردیم که در مقایسه، سه برابر از قبلی قویتر میباشد. همه اینها موجب سرعت و راحتی کار با این سرویس برای کاربران خواهد شد.

 


🔧 به عنوان سردبیر و ارکان علمی-اجرایی از امروز چه خواهیم دید؟

  • 1- طبق قرار قبلی از ابتدای سال 2022 برندینگ انتشارات از "کوثر" به "بریفلند" تغییر یافته است.
  • 2- دامنه همه مجلات از kowsarpub.com به brief.land تغییر می یابد. مثلا آدرس یک مقاله (به صورت نمونه) در مجله هپاتیت به صورت زیر تغییر میکند:

- Old article Link:  https://sites.kowsarpub.com/hepatmon/articles/121160.html 
🕹-New article Link: https://brief.land/hepatmon/articles/121160.html
******
- Old Journal Link: https://sites.kowsarpub.com/hepatmon
🕹- New Journal Link: https://brief.land/hepatmon

  • 3- شما (به عنوان سردبیر یا نویسنده یا داور) نیازی به هیچ تغییر آدرسی ندارید، زیرا همه آدرسها و لینکهای قدیمی ما به طور اتوماتیک به لینک جدید منتقل میشوند.
  • 4- در نمایه سازهایی که هر مجله نمایه است هم ما (انتشارات بریفلند) راسا اقدام به تغییر همه لینکها و نامها میکند. اما اگر شما نکته ای یا پیشنهادی دارید ممنون میشوم به ما بفرمایید.
  • 5- همکاران پشتیبانی ما در هر لحظه آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. لطفا برای یافتن روشهای تماس به پیام پین شده در گروه توجه بفرمایید.

🖌 هدف ما ارایه به روزترین و بهترین سرویسهای تخصصی مدیریت مجلات است. 

🌹با تشکر از صبر و همراهی شما