پابمد تعطیل شد!

در پی تعطیلی دولت آمریکا به دلیل پایان ضرب العجل تعیین شده برای توافق کنگره آمریکا با لایحه بودجه دولتی روند تعطیلی نهادهای دولتی آغاز شد.


باراک اوباما رپیس جمهور آمریکا در بامداد روز اول اکتبر اعلام کرد که به دلیل تصویب نشدن لایحه بودجه دولت فدرال در کنگره این کشور، نهادهای دولتی امکان ادامه فعالیت و ارائه خدمات را ندارند. بیش از هشتصد هزار نفر از دومیلیون کارمند دولتی آمریکا به مرخصی اجباری بدون حقوق رفته اند و بقیه کارمندان که به اجبار سر کار رفته اند حقوقی برای این مدت دریافت نمیکنند. تنها نهادهای حیاتی مثل ارتش، سازمان‌های امنیتی، ارائه دهندگان خدمات ترافیک هوایی و حمل و نقل عمومی از جمله نهادهایی هستند که تحت تاثیر تعطیل سازمان‌های دولتی قرار نمی‌گیرند. اما نهادهایی مثل کتابخانه ملی آمریکا و در پی آن پابمد که جزء نهادهای حیاتی نمیباشد به حالت تعطیل کامل درآمده اند و ادامه کار آنها در حاله ای از ابهام قرار گرفته است. امروز پابمد در صفحه نخست خود این پیغام را به نمایش در آورد.
“به دلیل بحران بودجه پابمد تصمیم دارد که با حداقل کارمندان خود به کار ادامه دهد. در طی این مدت این وبسایت تا حد امکان اطلاعات خود را به روز نگه خواهد داشت و فقط به موارد خیلی ضروری پاسخ خواهد داد.”

تعطیلی پابمد در صفحه اول این وب سایت اطلاع رسانی شده است

تصویری از صفحه وبسایت دولت آمریکا با عبارت “دولت تعطیل شد” پیام خود را به مخاطبان اعلام میکند

 

نویسنده:
امیرحسنی،
مدیر بخش تولید مجلات،
انتشارات کوثر