چهاردهمین کنگره پژوهشی سالیانه دانشجویان علوم پزشکی کشور در دانشگاه مازندران برگزار میشود

چهاردهمین کنگره پژوهشی سالیانه و پنجمین کنگره بین المللی دانشجویان علوم پزشکی کشور ۷ تا ۱۰ آبان ماه در دانشگاه علوم پزشکی مازندران برگزار می شود.


دبیر کمیته کشوری تحقیقات دانشجویی ضمن اعلام این خبر گفت: موضوعات امسال چهاردهمین کنگره پژوهشی شامل علوم پزشکی بالینی، علوم پایه پزشکی، دندانپزشکی، دارو سازی، پیراپزشکی، مامایی و پرستاری، بهداشت و تغذیه، اخلاق در تحقیقات پزشکی، فیزیوتراپی و علوم توانبخشی، طب سنتی و مکمل، قرآن پژوهی در طب، تحقیقات نظام سلامت، پژوهش در آموزش، فناوری های نوین، تحقیقات بین رشته ای و ابداعات و اختراعات است. برای دسترسی به سایت همایش به این صفحه مراجعه نمایید.

farsi_72

انتشارات کوثر به عنوان پیشرو در نشر مجلات پزشکی در کشور افتخار دارد که در کنار این همایش و برای دانشجویان پژوهشگر عزیز در علوم پزشکی کارگاه Peer Review را ارائه داده و با برگزاری یک پنل تخصصی به هم اندیشی و تبادل نظر با اقشار فرهیخته دانشگاهی بردازد. همانطور که همه میدانیم مباحث Peer Review به عنوان یکی از مهمترین مباحث در مدیریت علمی مجلات دانشگاهی مطرح است و آموزش این علم به دانشجویان میتواند گام بزرگی در اعتلای کیفیت مجلات علوم پزشکی در کشور باشد. در انتظار دیدار شما عزیزان دراین کارگاه هستیم.

وبگاه اطلاع رسانی این کارگاه در این آدرس قرار دارد: لینک

انشالله گزارش تکمیلی بعد از برگزاری این کارگاه از طریق همین درگاه در اختیار علاقمندان قرار میگیرد.