دو بار ویرایش انگلیسی برای هر مقاله

تمام مقالاتی که ویرایش می شوند ممکن است هنوز مشکلاتی جزئی در نحوه ادیت، انتخاب کلمات یا حتی غلط املایی داشته باشند که از دید ویراستار پنهان مانده. این موارد هرچند جزیی می تواند در نحوه داوری تاثیرگذار باشد. به همین دلیل تمام مقالات ادیت شده در articlex یکبار دیگر با نسخه پیشرفته Grammarly بررسی و ادیت می شود. 


سایت Grammarly مدت هاست که از الگوریتم های پیشرفته و پیچیده ای استفاده می کند، که به واسطه سال ها تحقیق توسط متخصصین زبان شناسی طراحی و اجرا شده. این موارد مرتب در حال توسعه هستند. در واقع این الگوریتم ها با استفاده از هوش مصنوعی بسیار پیشرفته ای که در اختیار دارند می توانند قوانین و الگوهای نهفته در یک نوشته را بیاموزند و میلیون ها جمله را در رشته های گوناگون علمی تجزیه و تحلیل کرده و موارد صحیح را با نظر ویراستار مقاله جایگزین کنند. در واقع تمام مقالات در این پروسه یکبار توسط فرد ویراستار بصورت دقیق ادیت می شوند و پس از آن یکبار دیگر با نرم افزار چک می شود.
ارزیابی گرمرلی در این مورد به قدری دقیق و ماهرانه است که ناشرین معتبری مانند الزویر، ساینس دایرکت، وایلی، انتشارات کوثر و … از آن برای ارزیابی و سنجش متون تخصصی خود بهره می برند.
البته ثبت نام و استفاده از خدمات این وب سایت رایگان است اما بسیاری از مهم ترین امکانات آن تنها در نسخه Premium و Business در دسترس است. انتشارات کوثر با خریداری نسخه Business تمام مقالات را در این سطح بررسی می کند. مزیت استفاده از ادیت خدمات articlex این است که نویسنده برای ادیت دوم با گرمرلی هیچ گونه هزینه ای پرداخت نخواهد کرد. 
لازم به ذکر است که تمام مقالات یکبار توسط ویراستار متخصص ویرایش و بازبینی شده و برای رفع ایرادات جزئی باقیمانده از گرمرلی استفاده می شود. این خدمت در تمام پکیج های ویراستاری در سایت زیر در دسترس و کاملا رایگان است. لطفا برای راهنمایی بیشتر به سایت زیر مراجعه نموده یا با شماره های ما تماس بگیرید
 
www.Articlex.ir | 02188352501-6 (121) | 09101786438