پیوستن ده مجله جدید به خانواده انتشارات بریفلندز | نشر حرفه ای را با ما تجربه کنید

هفده سال پس از انتشار اولین مجله از انتشارات Brieflands با نام Hepatitis Monthly میگذرد و امروز شاهد به ثمر نشستن تلاش جوانان ایرانی به همراهی عده ای از متخصصان بین المللی در نشر مجلات خانواده بریفلندز هستیم. مجلات معتبر و باسابقه از مزایای متعددی مانند جذب مقالات بیشتر بین المللی بهره میبرند و مجلات تازه تاسیس با کمک برنامه استراتژیک به اهداف سه و پنج ساله خود میرسند. تلاشی که با کمک مشاوران ما از ابتدا درست شکل میگیرد. پیوستن ده مجله به خانواده بزرگ انتشارات بریفلندز افتخاری است برای جامعه دانشگاهی ایران. استفاده از امکانات یکپارچه و تخصصی نشر، خودکفایی اقتصادی مجلات، و استفاده از داوران مشترک حرفه ای در داوری مقالات مزایایی است که برای همه مجلات تحت پوشش بریفلندز فراهم آمده است.


انتشارات بریفلندز با افتخار اعلام میدارد که در از ابتدای سال 2024 میلادی به عنوان ناشر جدید مجلات زیر همراه و پشتیبان آنها میباشیم. برخی از مجلات ذیل با مشاورات تخصصی Brieflands ایجاد و راه اندازی شده اند و برخی دیگر از سایر ناشرین به مجموعه Brieflands پیوسته اند. همانگونه که در ذیل مشاهده میفرمایید، سه مجله قدیمی و معتبر از مجلات علمی کشور با سوابق طولانی انتشار قبلی نیز به مجموعه ما پیوستند. بدون شک تجمیع این مجلات به سایر مجلات ناشر، میتواند به تقویت این مجلات کمک شایانی نماید. از جمله مزایای مهم پیوستن مجلات باسابقه و معتبر به مجموعه ما میتوان به تقویت کیفیت مقالات با جذب مخاطبان بیشتر بین المللی، استفاده از امکانات یکپارچه و تخصصی نشر، خودکفایی اقتصادی مجلات، و استفاده از داوران مشترک حرفه ای در داوری مقالات اشاره نمود. مجلات جدید و تازه تاسیس نیز میتوانند از ظرفیت بهره برداری نشده سایز مجلات گروه خود بهره ببرند.

بدون شک یکی از مهمترین دستاوردهای این هم افزایی، تقویت مجلات ایرانی و به پشتوانه آن بزرگترین و دقیق ترین کتابخانه آنلاین مجلات علمی Brieflands به آدرس https://repository.brieflands.com/میباشد.

از دانشگاهیان محترم دعوت میشود تا با مراجعه به وب سایتهای زیر بر اساس موضوع علمی و فیلد تخصصی مدنظر، مقالات خود را سابمیت نمایند. 

 

مزایای انتشار در مجلات Brieflands:

  • ارتقا ضریب نفوذ مجلات
  • یکپارچگی کلیه خدمات نشر از سابمیت مقاله تا ارسال به کتابخانه های دنیا
  • داوری و انتشار سریع با پشتیبانی 12 ساعته
  • داوری شفاف با کمک Open Peer Review
  • امکان استفاده از سرویسهای تخصصی نشر مانند ORCID و Publons برای داوران
  • امکان سابمیت مجدد در سایر مجلات تحت پوشش Brieflands

 

لیست مجلات تازه پیوسته به خانواده بریفلندز