بررسی سرقت ادبی قبل از ارسال به مجله

آیا در حین نگارش مقاله مجاز به استفاده از بخشی از مقاله قبلی خودم میباشم؟ آیا میدانستید حتی در صورت ارجاع به مقاله قبلی خود، باز هم دچار مشابهت متنی و در معرض Plagiarism هستید؟ برای پیشگیری از سرقت ادبی در مجلات بهترین روش، کنترل مقاله قبل از ارسال به مجلات است. سرویس کنترل پلاجیاریسم مجموعه Articlex با یک کلیک همراه شماست.


مقالاتی که دارای مشابهت متنی هستند، در پروسه داوری علمی نشریه وارد نمی‌شوند و نویسنده موظف است درصد مشابهت متنی را کاهش داده و مجددا مقاله را ارسال نماید. بنابراین بهترین راه حل، بررسی مشابهت مقاله قبل از ارسال به مجله است.

در حال حاضر iThenticate معتبرترین نرم افزار بررسی مشابهت ادبی در دنیا است که با کمک این بانک اطلاعاتی معتبر، گزارش دقیق درصد سرقت ادبی با ارایه مستندات کامل از منبعی که کپی برداری صورت گرفته است، در اختیار نویسنده قرار می گیرد.

انتشارات کوثر جهت سهولت دسترسی به این نرم افزار خدمات مربوط به آن را در سایت Articlex.ir ارائه می دهد. نویسندگان می توانند با زمان اندک (کمتر از 24 ساعت) و هزینه اندکی برای هر مقاله نسبت به دریافت گزارش دقیق از فایل خود اقدام نمایند.

 این سرویس برای نویسندگانی که از خدمات ویراستاری (پیشرفته) در همان سایت استفاده می کنند کاملا رایگان است. و بعد از ادیت انگلیسی به همراه مقاله ارسال می شود. تا اگر درصد مشابهت مقاله بیش از حد مجاز بود نسبت به رفع آن اقدام کنند. (برای آشنایی با خدمات رفع مشابهت ادبی کلیک کنید)