پیوستن مجله تحقیقات دارویی ایران به خانواده بریفلند | ایمپکت فکتور 1.7 در SCIE و سایت اسکور 2.8 و لیست شده در PubMed Central

از ابتدای سال 2022 مجله "تحقیقات دارویی ایران" یا Iranian Journal of Pharmaceutical Research با ایمپکت فکتور 1.7 و نمایه شده در ISI (SCIE)  و سایت اسکور 2.8 در نمایه Scopus و همچنین لیست شده در PubMed Central و بسیاری از نمایه های معتبر به جمع خانواده مجلات انتشارات بریفلند پیوست. این مجله با انتشار بیش از 160 مقاله علمی پژوهشی در سال یکی از مجلات سرآمد و برتر در حوزه تحقیقات علوم دارویی در کشور و در منطقه میباشد. در حال حاضر حدود 35 درصد از مقالات این مجله معتبر از کشورهای بین المللی میباشد که یکی از اهداف اصلی این تغییر ناشر، ارتقا تعداد مقالات بین المللی و افزایش نفوذ و ارجاعات میباشد. انتشارات "بریفلند" از محققان دانشگاهی دعوت به عمل می آورد تا مقالات Original Article و Meta-Analysis خود را برای انتشار به این مجله ارسال بفرمایند. این سومین مجله از حوزه علوم دارویی است که توسط انتشارات بریفلند منتشر میشود.




اولین شماره از مجله Iranian Journal of Pharmaceutical Research از سال 2002 میلادی منتشر گردیده است و این مجله وزین از سال 2010 در پایگاه PubMed Central بصورت Full Text آرشیو می گردد. همچنین با استناد به توانمندی نفوذ در بین محققان این رشته، تاکنون موفق شده است که ایمپکت فکتور 1.7 را در Web of Science و پایگاه اصلی آن یعنی SCIE بدست آورد.

  • علاقمندان و محققان میتوانند مقالات خود با نوع Research Article و یا متاآنالیز را در آدرس زیر Submit نمایند:

brief.land/ijpr


  • جزییات این تغییرات به شرح زیر است:
  OLD NEW
Publisher SBMU Briefland

Date of Change

Till 31 Dec 2021 From 1 Jan 2022 to present
Website http://ijpr.sbmu.ac.ir/ https://brief.land/ijpr/
Scope No change No change
Issues Till Volume 20 (end of 2021) From Volume 21 (1 Jan 2022)
Article Acceptance fee   Refer Here!
Instruction for Authors   Refer Here!