نمایه شدن چهار مجله دیگر از انتشارات بریفلندز در پایگاه نمایه‌سازی EBSCO

در جدیدترین ارزشیابی پایگاه نمایه‌سازی EBSCO، چهار مجله از مجموعه انتشارات بریفلندز (مجله آسیایی پزشکی ورزشی، مجله مطالعات ورزشی، مجله سلولی و ملکولی جندی شاپور و مجله پرستاری جراحی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان) نمایه شدند. این مجلات با بهره گیری از توان علمی اعضا هیات تحریریه خود در کنار رعایت استانداردهای نشر توانستند در این پایگاه نمایه گردند. انتشارات بریفلندز کسب این موفقیت را به اعضای محترم هیات تحریریه مجله و جامعه دانشگاهی کشور تبریک می‌گوید.



ابسکو یکی از نمایه سازهای معتبر دنیاست که مجلات علوم مخلتفی را نمایه میکند. از جمله معیارهای لازم برای نمایه سازی در EBSCO میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. محتوای علمی با کیفیت در یک مجله
  2. عدم حضور مجله در پایگاههای مشکوک (industry watchdog sources)
  3. نقوذ مناسب در تاثیرگذاری علمی (با استناد به گزارشات آماری PsycINFO, MEDLINE, ERIC, EconLit, Inspec, CINAHL, SPORTDiscus, etc.)
  4. توجه به اصول اخلاق در نشر و رضایت نویسندگان

کمیته‌های ۱۷ گانه علمی در ابسکو به دنبال نمایه‌سازی مجلات با بیشترین ضریب نفوذ در بین محققین هستند. برای یافتن مجلات با کیفیت و موثرتر این کمیته‌ها به دقت به موارد فوق توجه میکنند.

در صورت تمایل، برای آشنایی بیشتر با ابسکو این دو مطلب آموزشی را مطالعه بفرمایید:



لیست مجلات نمایه شده از انتشارات بریفلندز

انتشارات بریفلندز با افتخار اعلام می‌کند که در ماه September سال 2022 تعداد چهار مجله علمی جدید که توسط این انتشارات منتشر می‌شوند، وارد لیست مجلات نمایه شده از این نمایه‌ساز قرار گرفته است. این مجلات ارزشمند به شرح زیر میباشند:

  1. Asian Journal of Sports Medicine - Rehabilitation & Sports Medicine Source | Submit your Article
  2. International Journal of Sport Studies for Health - SPORTDiscus with Full Text  | Submit your Article
  3. Jentashapir Journal of Cellular & Molecular Biology - Academic Search Ultimate | Submit your Article
  4. Medical-Surgical Nursing Journal  - CINAHL Ultimate | Submit your Article

 

لازم به ذکر است که تا کنون تعداد 24 مجله از مجموعه مجلات انتشارت بریفلندز در پایگاه نمایه‌سازی EBSCO نمایه شده است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به لینک زیر مراجعه نمایید: