برای اولین بار در منطقه: خدمتی جدید از کوثر در جهت تشویق داوران | ارایه گواهی داوری آنلاین با کداعتبارسنجی به داوران

یکی از نگرانی ها و مشغله های اصلی هر مجله علمی یافتن داور مناسب و انجام به موقع داوری ها می باشد. بدون شک تشویق مناسب داوران و قدردانی از زحمات ارزشمند آنها نیز عامل اصلی جذب داوران وفادار به مجلات می باشد.


در حال حاضر و مطابق با آئین نامه فعلی ارتقاء اعضاء هیئت علمی دانشگاهها انجام هر داوری در مجلات علمی امتیاز ویژه ای برای داور آن به همراه دارد. یکی از دغدغه های اصلی داوران در هنگام ارزشیابی ماهیانه یا سالیانه ، جمع آوری مستندات آن از جمله گواهی های داوری است.

انتشارات کوثر همگام با ناشرین معتبر، این خدمت را به داوران دانشگاهی ارایه می نماید. قبلا امکان صدور گواهی داوری تنها با درخواست کتبی میسر بوده است. اما از این به بعد دو خدمت جدید به صورت آنلاین به دانشگاهیان محترم ارائه می نماید.

 

  • صدور آنلاین و لحظه ای گواهی داوری با کد معتبر جهت داوران گرامی:

بلافاصله پس از داوری این گواهی در سایت مجله به داور تعلق میگیرد.

 

  • امکان اعتبارسنجی هر گواهی از سوی مراجع ذیصلاح همچون نهادهای ارزشیابی در دانشگاهها با استفاده از کد اعتبار درج شده در گواهی و سایت ( Certificate.Publisher.Support)

 

بدین ترتیب هم داوران گرامی در هر لحظه به گواهی خود دسترسی دارند و هم اینکه مراکز ارزشیابی دانشگاهها قابلیت صحت سنجی آنلاین گواهی ها را در هر لحظه دارند.

 

به امید تقویت داوری های علمی در مقالات مجلات کشورمان

 

یک نمونه از گواهینامه داوری را می توانید از طریق این لینک ملاحظه نمایید