نمایه شدن همزمان پنج مجله از انتشارات بریفلندز در آی اس آی ‏Web of Sciences ‎

پیرو اعلام کمیته انتخاب موسسه کلاریویت (Clarivate) پنج مجله از انتشارات بریفلندز Brieflands به دلیل دارا بودن معیارهای 24 گانه ورود به Web of Science در معتبرترین پایگاه استنادی علوم دنیا با نام شناخته شده ISI نمایه شدند. انتشارات بریفلندز این موفقیت را به جامعه دانشگاهیان کشور تبریک عرض می نماید. بدون شک زحمات علمی سردبیران و اعضا محترم هیات تحریریه از یک سو و از سوی دیگر خدمات موثر و مشاورات علمی - فنی گروه تخصصی انتشارات بریفلندز دو عامل اصلی در کسب این موفقیت میباشند. برای اطلاع از دلایل موفقیت این مجلات و جزییات بیشتر به متن خبر مراجعه نمایید.
 


موسسه کلاریویت (Clarivate) معتبرترین پایگاه علمی دنیا در زمینه نمایه سازی مجلات علمی (Indexing) است بطوریکه از داده های آن در تحلیل شاخصه های نوآوری یک مقاله یا مجله علمی در دنیا استفاده میشود. این موسسه با قدمتی حدود 100 سال، داده های مهم و حیاتی، اطلاعات، راه حل های علمی در حوزه های گوناگون را به محققین ارایه میکند. آنالیزهای این موسسه به عنوان یک شریک مورد اعتماد به دانشگاه ها، سازمان های دولتی ، ارائه دهندگان خدمات بهداشتی و درمانی، و موسسات حقوقی در تعیین گایدلاین ها کمک میکند. این مجموعه بزرگ در حال حاضر تحت برندهای  Web of Science، Dialog Solutions و ProQuest محصولات علمی خود را عرضه میکند.

موسسه کلاریویت در حال حاضر با بیش از 10،000 ناشر و ارائه دهنده محتوا در سراسر جهان همکاری می کند. همکاری بین این موسسه به عنوان یک پایگاه استنادی منجر به افزایش مشاهده پذیری مقالات علمی میشود. به همین ترتیب، افزایش کشف محتوای تولیدی ناشرین (به ویژه مجلات علمی) موجب توانمند سازی تحقیق آنها خواهد شد.

طبق اعلام نماینده موسسه Clarivate، نظر به ارزشمندی مجموعه مقالات منتشره از انتشارات بریفلندز (Brieflands) پس از ارزشیابی علمی و فنی، پنج مجله از خانواده مجلات بریفلندز در زیرمجموعه BIOSIS از Web of Science نمایه (Indexed) شدند. نمایه شدن این پنج مجله شامل رکورد خلاصه مقالات یا (Abstracts) و منابع آنها (References) بوده و ثبت آنها در این پایگاه به منزله ورود مقالات به عرصه شمارش ارجاعات (Citation Count) خواهد بود. مقالات این 5 مجله در Core Workflow یا هسته اصلی کلاریویت در اختیار محققین قرار خواهند گرفت.


اسامی این 5 مجله عبارتند از:

 


ثبت درخواست مشاوره نمایه سازی مجلات *** مشاروه تلفنی با کارشناسان نمایه سازی 09912939072




توضیح: 

  1. برای اطلاع از معیارهای نمایه شدن یک مجله در ISI به مقاله لینک مراجعه نمایید.
  2.   مجموعه BIOSIS Citation Index یکی از سه زیرمجموعه اصلی در  Web of Science است که کمیته انتخاب این مجموعه، بعد از ارزیابی علمی و فنی و ارجاعات اقدام به نمایه سازی مجلات میکند. (مطالعه بیشتر در مورد این پایگاه نمایه سازی)
  3. در مورد 5 مجله فوق، حداقل مقالات دو سال اخیر این مجلات در ISI نمایه خواهند شد
  4. زمان نمایه شدن مقالات این 5 مجله، حدود دو ماه پس از اعلام پذیرش خواهد بود.

انتشارات بریفلندز کسب این موفقیت بسیار معتبر را به سردبیران و اعضا محترم هیات تحریریه این مجلات و همچنین به جامعه دانشگاهیان کشور تبریک عرض می نماید. 


ثبت درخواست مشاوره نمایه سازی مجلات *** مشاروه تلفنی با کارشناسان نمایه سازی 09912939072