چنانچه در ثبت سفارش از طریق سایت مشکل داشتید لطفا مقاله خود را به همراه انتخاب نوع سفارش و یک شماره همراه به ایمیل ما ارسال کنید تا پیش فاکتور دریافت نمایید. (جهت مشاهده ایمیل اینجا کلیک کنید.) تلفن پشتیبانی : 09912939071

ویرایش انگلیسی نیتیو با بررسی رایگان مشابهت مقاله (پلاژیاریزم)

نویسنده:‌ واحد خبری
| 02 08 18

تیم ما نسبت به کیفیت ویرایش مقالات شما بسیار حساس و سخت گیر است. ویراستاران ما از بین حرفه‌ای‌ترین نیروها انتخاب شده‌اند و از مراحل دقیق فیلترینگ عبور کرده‌اند


ویرایش انگلیسی مقاله

فهرست مطالب

  1. مراحل ویرایش انگلیسی در آرتیکل ایکس
  2. ویژگی های خدمت ویرایش انگلیسی در آرتیکل ایکس
  3. ویرایش انگلیسی با بررسی رایگان مشابهت مقاله (پلاژیاریزم)
  4. کیفیت و تعهد خدمات در آرتیکل ایکس

مراحل ویرایش انگلیسی در آرتیکل ایکس

ویرایش انگلیسی مقاله یک مرحله بسیار مهم در فرآیند انتشار علمی است. در این مرحله، متن مقاله شما به دقت توسط ویراستاران حرفه‌ای ما اصلاح و بهبود داده می‌شود تا مطالب به صورت واضح و روان ارائه شود. این خدمت شامل مراحل مختلفی می شود.

تصحیح اشتباهات گرامری و نگارشی: در این مرحله، ویراستاران به دنبال اشتباهات گرامری، املایی، نگارشی، و ساختار جملات می‌گردند و آنها را تصحیح می‌کنند. این شامل اصلاح واژگان اشتباه، خطاهای نگارشی مثل استفاده اشتباه از حروف بزرگ یا کوچک و ساختارهای جملاتی ناهماهنگ می‌شود.

بهبود پاراگراف‌ها و ترکیب‌های جملات: ویرایشگران می‌توانند پاراگراف‌ها را بهبود دهند و جملات را به گونه‌ای بازنویسی کنند که مطالب بهتر منتقل شود و ارتباط میان آنها روان‌تر باشد.

تصحیح استفاده از مفرد و جمع و زمان فعل: اگر در متن شما مشکلاتی در مورد استفاده از مفرد و جمع یا زمان فعل وجود داشته باشد، ویرایشگران می‌توانند آنها را تصحیح کنند.

بررسی تناسب کلمات و اصطلاحات: ویرایشگران متن را برای استفاده از کلمات و اصطلاحات مناسب در زمینه موردنظر شما بررسی می‌کنند و در صورت لزوم پیشنهاداتی برای بهبود استفاده از آنها ارائه می‌دهند.

بررسی انطباق با سبک نشریه یا کنفرانس: اگر شما مقاله‌ای را برای انتشار در یک نشریه خاص یا کنفرانس ارسال می‌کنید، ویرایشگران مطمئن می‌شوند که مقاله شما با الزامات سبک نشریه یا کنفرانس انطباق دارد.

بیشتر بخوانید: اهمیت ویرایش انگلیسی یک مقاله به سبک استاندارد

ویرایش انگلیسی مقاله به شما کمک می‌کند تا مقاله‌ای با کیفیت و قابل فهم ترجمه و منتشر کنید. این اقدام می‌تواند نقش بسیار مهمی در پذیرش مقاله شما در نشریات علمی و ارتقاء شهرت شما به عنوان یک پژوهشگر داشته باشد.

ویژگی های خدمت ویرایش انگلیسی در آرتیکل ایکس

ویرایش مقالات انگلیسی یک چالش مهم در پذیرش مقالات علمی است. ما با تیمی مجرب و متخصص در این زمینه، به شما کمک می‌کنیم تا مقالاتتان به بهترین شکل ممکن و با کیفیت عالی ویرایش شوند. خدمات ویرایش انگلیسی ما شامل:

• ویرایش انگلیسی Native: توسط ویراستاران با زبان انگلیسی به عنوان زبان اصلی.

• ویرایش تخصصی: اصلاح محتوا و افزایش قابلیت درک مقاله.

• گواهینامه بین المللی ادیت از اتحادیه اروپا: تضمین کیفیت برتر در ویرایش.

• کنترل با نسخه بیزنس Grammarly: اطمینان از دقت در گرامر و املای مقاله.

• تخفیف هزینه چاپ در مجلات دارای هزینه پذیرش: تخفیف ویژه چاپ مقاله‌های پذیرش شده در مجلات بریفلندز.

• رفع اشتباهات تایپی، نشانه‌گذاری، املائی: اصلاح خطاهای معمول در مقالات.

• انتخاب و پیشنهاد کلمه‌ برای بخش‌های نامفهوم: ارتقاء وضوح متن.

• رفع اشکالات گرامری: تصحیح گرامر و نحو مقاله.

بررسی درصد مشابهت با iThenticate: ارائه گزارش دقیق از مشابهت مقاله با منابع دیگر بصورت رایگان

• یکبار درخواست بازبینی مجدد بعد از ادیت: اطمینان از اصلاحات مطلوب در مقاله.

اگر می‌خواهید مقالاتتان به شکلی حرفه‌ای و بدون خطا ویرایش شوند، با ما تماس بگیرید و از خدمات ما بهره‌مند شوید.

ویرایش انگلیسی با بررسی رایگان مشابهت مقاله

ویرایش انگلیسی با بررسی رایگان مشابهت مقاله (پلاژیاریزم)

در خدمات ویرایش انگلیسی پیشرفته و ویرایش انگلیسی نیتیو، مقالات نویسندگان به دقت ویرایش می‌شوند تا به یک سطح بالاتر از لحاظ لغوی و گرامری دست یابند. این ویرایش شامل رفع اشتباهات تایپی، نشانه‌گذاری، املائی، و اصلاح اشکالات گرامری و .. می‌شود که در بالاتر بطور مفصل توضیح داده شد. پس از انجام ویرایش، متن مقاله با استفاده از نرم‌افزار iThenticate بررسی می‌شود تا مشابهت آن با منابع دیگر بررسی شود. این مشابهت ممکن است به علت پلاژیاریزم یا تشابه نامناسب با دیگر متون رخ دهد. اگر مشابهت بالایی وجود داشته باشد (معمولا بیش از 10 درصد)، نویسنده می‌تواند به خدمت "رفع مشابهت ادبی" در سایت مراجعه کرده و مشابهت‌ را برطرف کند.

بیشتر بخوانید: پیشگیری از پلاژیاریسم: یک قدم برای افزایش شانس پذیرش مقالات

این دو خدمت به ترتیب به شما کمک می‌کنند تا مقالاتتان با کیفیت بسیار بالا و بدون مشکلات مشابهت منتشر شوند. همچنین، ویرایش انگلیسی نیتیو و پیشرفته توسط ویراستاران حرفه‌ای انجام می‌شود تا مطمئن شوید که متن شما به طور کامل و به استانداردهای بین‌المللی ویرایش شده است.

کیفیت و تعهد خدمات در آرتیکل ایکس

تیم ما نسبت به سطح کیفیت ویرایش مقالات شما بسیار حساس و سخت گیر است. ویراستاران ما به عنوان حرفه‌ای‌ترین نیروها انتخاب شده‌اند و از مراحل دقیق فیلترینگ عبور کرده‌اند. همچنین، پس از انجام ویرایش اولیه توسط یکی از ویراستاران ما، مقاله مورد بازبینی دوباره توسط یک ویراستار قابل اعتماد دیگر قرار می‌گیرد. در نهایت، برای اطمینان از کمال دقت و کیفیت، تمام مقالات را با استفاده از نسخه تجاری نرم‌افزار Grammarly (نسخه بیزنس) بررسی نهایی می‌کنیم تا هرگونه ایراد جزئی نیز برطرف شود.

با این حال تعهد می دهیم که اگر مقاله ویرایش شده توسط تیم ویراستاران ما برای ارسال به یک مجله علمی انتخابی دارای ایرادات گرامری باشد و توسط مجله به نویسنده (مشتری) برگشت داده شود (که البته این اتفاق بسیار نادر است) ، ما به صورت رایگان این مقاله را مجدداً ویرایش کرده و ایرادات گرامری را برطرف خواهیم کرد یا در صورت تمایل شما، مبلغ پرداخت شده را به شما برگشت خواهیم داد.

همکاران ما در تیم آرتیکل ایکس با سابقه بیش از 10 سال فعالیت در این زمینه و ویرایش بیش از 20 هزار مقاله، آماده اند تا کمک حرفه ای خود را در جهت بهبود متن و ویرایش مقاله به شما ارائه دهند.

واژگان کلیدی